TILAUS- JA TOIMITUSEHDOT

Lumikellot-verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot.
Klikkaa aihealueita ja lue niistä lisää

Myyntialue

Lumikellojen verkkokaupasta voivat tilata täysi-ikäiset yksityishenkilöt, yritykset, yhteisöt sekä julkinen sektori. Toimitamme tilauksia tällä hetkellä Suomen ja EU:n alueelle. Verkkokaupassa ilmoitetut hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Arvonlisäveron osalta Lumikellot noudattaa seuraavaa käytäntöä, riippuen asiakkaan kotimaasta ja verovelvollisuudesta.

1) Suomi
a) kaikille asiakkaille arvonlisäverollisena

2) Muut Euroopan Unionin valtiot
a) yksityisille asiakkaille arvonlisäverollisena
b) arvonlisäverovelvolliselle asiakkaalle ilman arvonlisäveroa, jos asiakas ilmoittaa tilauksen yhteydessä kansainvälisen alv-tunnuksensa.

Asiakkaaksi rekisteröityminen

Rekisteröityminen onnistuu antamalla vapaavalintainen käyttäjätunnus ja salasana sekä oma sähköpostiosoite. Valikoimaa voi selata, tuotteita voi kerätä ostoskoriin ja tuotteet voi tilata ilman rekisteröitymistä. Jos kuitenkin haluaa seurata aikaisempia tilauksiaan, eikä halua jokaisen tilauksen yhteydessä syöttää uudelleen osoitetietojaan, niin on mahdollista rekisteröityä asiakkaaksi.

Asiakasrekisterin pitäjä

T:mi Lumikellot Ágnes Tisza
Kangastie 6
66300 Jurva
Y-tunnus: 1839248-7

Puh: 040 7484 442
contact(a)lumikellot.fi
www.lumikellot.fi

Tilaaminen verkkokaupassa

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti verkkokaupan kautta lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaaminen on tarvittaessa mahdollista myös sähköpostitse tai puhelimitse. Julkisen sektorin toimijat voivat lähettää tarjouspyynnöt osoitteeseen: contact(a)lumikellot.fi

Vahvistamalla tilauksen asiakas hyväksyy Lumikellot-yrityksen voimassa olevat toimitusehdot sekä käytännön henkilörekisterin suhteen ja antaa suostumuksensa kyseisten tietojen rekisteröintiin asiakkaasta. Voimassaoleva rekisteriseloste on luettavissa Lumikellot-yrityksen kotisivuilla.

Asiakas vastaa antamiensa yhteystietojen oikeellisuudesta. Tarkistathan siis yhteystietojen oikeellisuuden ja ajantasaisuuden, jotta paketti ei ohjautuisi väärään paikkaan. Kulut mahdollisesta paketin uudelleen lähetyksestä tai uudelleen ohjaamisesta peritään asiakkaalta.

Lumikellot lähettää asiakkaalle tilausvahvistuksen onnistuneesta tilauksesta sähköpostin välityksellä. Tilausvahvistus sisältää eriteltynä kaikki tilatut tuotteet ja niiden hinnat, sekä mahdolliset toimituskulut. Tilausvahvistus osoittaa sitovan sopimuksen syntyneen tuotteiden ostamisesta ja niiden toimituksesta näiden ehtojen mukaisesti. Lähetettyyn tilausvahvistukseen ei enää edellytetä asiakkaan vastausta.

Tilauksen peruuttaminen

Asiakkaan on tehtävä kirjallinen peruuttamisilmoitus, jos hän haluaa peruuttaa vielä toimittamattoman tilauksen. Peruuttamisilmoitus tulee lähettää osoitteeseen contact@lumikellot.fi ja siitä tulee käydä ilmi asiakkaan nimi, tilauspäivä, tilausnumero sekä se, miltä osin tilaus peruutetaan. Tällaisen tilauksen kohdalla maksun palautus tehdään samalla maksutavalle, jolla tilaus on alunperin maksettu ja hyvitettävästä summasta vähennetään maksupalvelun perimät kulut. 

Toimitustavat

Toimitamme tilaukset asiakkaan valinnan mukaan Postin tai Matkahuollon kautta. Nouto Lumikellojen tiloista Jurvasta on mahdollinen, kun asiasta sovitaan sähköpostitse tai puhelimitse erikseen. Valitse tällöin toimitustavaksi ”Nouto”.

Postin kautta toimitettaessa valittavissa olevat vaihtoehdot ovat: Pikkupaketti, Postipaketti, Smartpost-paketti sekä Kotipaketti.

Matkahuollon kautta vaihtoehtona on noutopistepaketti.

Toimituskulut

Toimituskulut näkyvät ostoskorin toimitustapa-sivuilla. Allaolevasta taulukosta näet toimituskulujen määräytymisen.

SUOMI – FINLAND

  • Pikkupaketti (jaetaan kirjepostin mukana kotiin) 4,90 €
  • Posti noutopistepaketti/Smartpost 6,90 – 8,90 €
  • Hempaket 12,00 – 14,00 €
  • Matkahuolto XXS noutopistepaketti 4,90 €
  • Matkahuolto Lähellä noutopistepaketti 6,90 – 8,90 €
Leveranstid

Tilausten toimitusaika on tavallisesti 1-5 arkipäivää. Kampanja-aikoina toimitusaika saattaa olla pidempi. Otathan yhteyttä, mikäli tilauksellasi on kiire.

Otamme erikseen yhteyttä, jos tuote on loppunut varastosta tilapäisesti tai kokonaan.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä toimitusaikoihin tai viivästymisten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Tuotteiden palauttaminen

Kuluttajalle toimitetuissa tuotteissa on normaali Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 pv palautusoikeus. Palautettavan tuotteen ja sen pakkauksen tulee olla olennaisesti samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. Palautettavat tuotteet on pakattava huolellisesti, jotta ne eivät vahingoittuisi kuljetuksessa. Halutessasi palauttaa tuotteen ota ensin yhteyttä saadaksesi tarkemmat palautusohjeet contact(a)lumikellot.fi

Kun tuotteet on palautettu myyjälle, tuotteiden ostohinta korvataan asiakkaalle. Maksun palautus tehdään samalla maksutavalle, jolla tilaus on alunperin maksettu. Jos tavara on olennaisesti muuttunut, vähentynyt tai vaurioitunut palautettaessa, on myyjällä oikeus periä tavaran arvon alenemista vastaava summa palautettavasta summasta. Asiakas vastaa palautus- ja kuljetuskustannuksista. Muista pyytää kuitti palautuksestasi – se toimii dokumenttina asiakaspalautuksestasi, jos paketti katoaisi matkalla ja lähetys on Postin/Matkahuollon vastuulla.

Palautusoikeus ei koske mittatilaustuotteita, ts. tuotteita, joita on muokattu asiakkaan toiveiden mukaan. Näiden hinta hyvitetään asiakkaalle ainoastaan mikäli kyseessä on viallinen tuote.

Palautusoikeus ei koske myöskään latauskortteja, ohjelmistolisenssejä. Näitä koskeva tilaus on peruttavissa vain mikäli latauskortin tai ohjelmistolisenssin sähköisiä koodeja ei ole vielä toimitettu asiakkaalle.

Noutamatta jätetty paketti ei ole palautus. Noutamattomista lähetyksistä vähennetään sekä lähetys- että palautuskulut.

Viallinen tuote / lähetys

Mikäli toimituksessa on virhe tai viallinen tuote, on asiasta ilmoitettava 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksen aikana, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetysyritykselle (Posti/Matkahuolto).

Myyjä korvaa palautuskustannukset, kun kyseessä ovat väärän, viallisen tai rikkoutuneen tuotteen palautuskustannukset. Ota ensin yhteyttä saadaksesi tarkemmat palautusohjeet, siis ennen palautusta. Palautusohjeet saatuasi: muista pyytää kuitti palautuksestasi – se toimii dokumenttina asiakaspalautuksestasi, jos paketti katoaisi matkalla ja lähetys on Postin/Matkahuollon vastuulla.

Virheellisissä toimituksissa pyrimme lähettämään oikean tai korvaavan tuotteen mahdollisimman pian.

Maksutavat

Tällä hetkellä verkkokaupassamme käytössä olevat maksutavat, joista tilaamisen yhteydessä voidaan valita kyseiselle ostomaalle ja asiakkaalle mahdolliset maksutavat.

  •  Paytrail
    - Online bank betalning
    – Visa, Visa Electron, MasterCard
  • PayPal
  • Ennakkolasku sähköpostiin
  • Verkkolaskutus julkisyhteisöille, kunnille ja kouluille
  • Maksu tilauksen noudon yhteydessä

Betalningsförmedlare

Betalningsförmedlingstjänsten utförs och som leverantör står Paytrail Oyj(2122839-7) i samarbete med banker och kreditinstitut. Betalningar med Visa Electron eller MasterCard-kort syns Paytrail Oyj som mottagare i korträkningen och även förmedlar betalningen till köpmannen. Paytrail Oyj har verksamhetstillstånd för betalningsinstitut beviljat av Finansinspektionen. Vid klagomål ber vi er i första hand vara i kontakt med nätbutiken.

Paytrail Oyj, FO-nummer: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

www.paytrail.com

Pidätämme oikeuden muuttaa ehtojamme. Kulloinkin voimassaolevat ehdot ovat luettavissa verkkosivuillamme ja asiakkaan täytyy hyväksyä ne tilatessaan verkkokaupastamme tuotteita/palveluja.

Uppdaterad 04.10.2021